Please find the english version below
Belangrijk:
Tussen 2/01/2024 en 10/01/2024 zullen er geen PO-nummers worden verstuurd. U ontvangt uw PO-nummer vanaf 11/01/2024.
We vragen u uitdrukkelijk om tussentijds geen facturen te sturen zonder PO-nummer.
Facturen zonder PO-nummer zullen niet aanvaard worden.
BELANGRIJKE MEDEDELING: WE STAPPEN OVER NAAR EEN NIEUW BOEKHOUDPAKKET
Vanaf januari 2024 stappen we over naar een nieuw boekhoudpakket als onderdeel van onze voortdurende inspanningen om onze operationele efficiëntie te verbeteren en onze dienstverlening te optimaliseren.
We streven ernaar om mogelijke storingen tot een minimum te beperken, daarom vragen we u om het volgende met de nodige aandacht te noteren, en door te geven aan uw facturatiedienst:
Uw goedgekeurde timesheet bezorgt u ons zoals elke maand zo spoedig mogelijk op de gebruikelijke manier.
Tijdens de migratie van het oude naar het nieuwe systeem, van 2 tot 10 januari, zullen er tijdelijk geen nieuwe PO-nummers verzonden worden.
Deze PO-nummers zullen vanaf 11/1/2024 aangemaakt en automatisch verstuurd worden zodat u vanaf deze datum een factuur kan opmaken met de juiste gegevens en PO-referentie.
We herinneren u eraan dat uw facturen via het Peppolnetwerk dient te versturen.
De vermelding van het juiste PO-nummer zorgt voor een vlotte verwerking en betaling van uw factuur.
IMPORTANT ANNOUNCEMENT: WE ARE SWITCHING TO A NEW ACCOUNTING PACKAGE
Starting from January 2024, we will be transitioning to a new accounting software as part of our ongoing efforts to enhance operational efficiency and optimize our services.
We are confident that this new system will enable us to manage our business transactions more effectively, allowing us to act with greater accuracy and timeliness.
We strive to minimise possible disruptions, therefore please take note of the following and relay it to your billing department:
Please provide us with your approved timesheet as soon as possible in the usual way as every month.
During the migration from the old to the new system, from 2 to 10 January, no new PO numbers will be sent temporarily.
These PO numbers will be created and sent automatically from 11/1/2024 so that you can create an invoice with the correct data and PO reference from this date.
We remind you to submit your invoices through the Peppol network.
Providing the correct PO number will ensure smooth processing and payment of your invoice.
We specifically ask you not to send invoices until your PO Number is available. Invoices without a PO Number will not be accepted.